Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av camilla nykvist larsson - 20 oktober 2009 22:36

Jag och min älskade lilla tjej=)


 


      

Av camilla nykvist larsson - 20 oktober 2009 22:17

Idag har vi inte gjort någonting alls.... helt värdelös, meningslös dag...mattias har sovit hela dagen.. och jag också om vart annat... plockat lite, diskat, somnat lite till.. osv... och nu till kvällen har jag bara ammat, ammat, ammat, ammat och ammat. Det känns som det är det enda jag gjort sen eftermiddagen. Hon blir aldrig nöjd, så fort jag tar bort bröstet så skriker och är missnöjd på alla sätt, så alldeles nyss gjorde jag en fet ersättning och gav henne och äntligen är hon tyst. Jippi!


Igår va vi på BVC hon hade gått upp 140 gram så nu väger hon 2890 så nu går det åt rätt håll allafall och det är skönt! Sedan var vi runt och letade efter mössa och vantar överallt igen, hittade tillslut en lite mindre(för stor) mössa, det tog jag!


Har lite nya bilder som jag tagit Skrattande Tar 100 olika vid samma tillfälle för att få den perfekta.. de rör ju på sig hela tiden så hälften ser inte kloka ut.. men mästerfotografen fick till några tillslut Cool


min älskling   Meya   Meya Dahl   sötnos   ny mössa   Meyas höstvantar :)   hösttjejen   plutten   tittar på tv   meya   lillen   meya   meya   nybadade tjejen   Nybadad  

Presentation


Det är jag som är Camilla. Jag är lyckligt kär i min mattias. Vi har precis fått en liten dotter, Meya, som finns att titta på här tillsammans med hennes mamma o pappa + övriga familj. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards