Alla inlägg under november 2009

Av camilla nykvist larsson - 30 november 2009 17:52

Morsan har varit ute och roat sig.....

         

Nu har jag provat på halmstads uteliv, inte så märkvärdigt =)

Det var kul att få komma ut lite...tjejkväll med strippa och grejer   


Hemma hade det gått bra, meya hade ju sovit hela tiden.


Har några bilder här och så ser jag inte ut i håret nu...

Har nämligen varit och klippt och färgat håret så nu har jag inte den där kolsvarta randen mitt på huvet, känns skönt =)


Imorgon ska mattias och jag till ullared och fylla på lagret här hemma och köpa barnens julklappar! 


Av camilla nykvist larsson - 28 november 2009 14:17

Hej Hej alla!


Har fått lite klagomål om att jag inte uppdaterat på länge.. men det har varit så mycket med Stockholm och barnhelg osv.. men nu kommer lite fina bilder från stockholm.Vi hade det jätte mysigt, men skulle kunna stannat en vecka till =P



Mamma föreslog att katten och Meya kunde stanna till jul... men icke! hur skulle jag klara mig utan mig gosetjej ;D  Katten kanske jag kunde avvarat...han bara ligger hos mattias hela tiden


tack för alla presenter till meya! Nu har hon kläder så det räcker ett bra tag :D tack tack tack, allt var jätte fint! Eva, jag bytte din present till kläderna jag tagit kort på här nedan... de till vänster på kortet.


Idag ska jag gå ut för första gången på snart ett år, nervöst... hur ska det gå och lämna meya till pappa.... uuuh...   kommer nog komma hem tidigt... hhaha


Tyvärr kan kan inte svara personligen, men jag såg att du kommenterat till mig, jeanette! jag blir hur glad som helst ska du veta! och kul att du tittar in här=)


Kläder från Moster och Farmor     kissen   Kläder från farmor   bustjejerna   viva och meya       Meya   meya byter blöja   maggan och meya   meya och mamsen         sandra, mikaela och andreas                

Av camilla nykvist larsson - 10 november 2009 21:32

Hej hej! ibland går det några dagar innan jag skriver.... ibland hinner man inte riktigt med, och ibland orkar man inte helt enkelt. Nu har vi fått hem kisse missen också.. zlatan fick han heta. Det var barnens idé, eller mest Viggos.Vet inte jag gillar namnet riktigt, tycker det är svårt att ropa, men men. Äntligen stockholm, på torsdag åker jag... whii ska bli underbart och komma härifrån ett tag och få träffa alla! Katten får följa med. Här är några bilder fram till dess att ni får se oss liveCool hej svejs..


                   

Av camilla nykvist larsson - 4 november 2009 22:28

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna...


bland annat när meya sover och håller i sitt öra, väntar i stolen när mamma duschar, från mikaelas och min höstpromenad och lite annat gulligt. Dressen passar jätte fint eller hur? Cool TACK!


För att titta på äldre inlägg och bilder får man gå tillbaka i arkivet. I högerspalten kan man klicka sig tillbaka via gamla rubriker på inlägg jag skrivit. Fältet där denna text nu står blir nämligen tomt varje ny månad.


meya sover                    

             

Av camilla nykvist larsson - 3 november 2009 21:27

Nu har mormor o kjell och mikaela åkt hem och vi har landat en våning ner i vår nya lya Flört  vi bara går runt och myser här, vi älskar det :)  äntligen säger jag bara! en lägenhet att trivas i.


jag, mattias och meya tackar  så hemskt mycket för presenten från maggan, göran och emma...skitsöt dress...och hon är hur söt som helst i den! jag har tagit bild på henne i den som jag ska lägga upp!


Nu är det bara 1 vecka o fyra dagar tills vi kommer upp, ska bli riktigt mysigt det med! saknar stockholm o alla er!

Presentation


Det är jag som är Camilla. Jag är lyckligt kär i min mattias. Vi har precis fått en liten dotter, Meya, som finns att titta på här tillsammans med hennes mamma o pappa + övriga familj. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards