Alla inlägg under januari 2010

Av camilla nykvist larsson - 20 januari 2010 22:36

Nu har jag inte skrivit eller lagt upp något på ett tag.. Har inte hunnit nu vid jul, nyår, barnhelger, Stockholm, födelsedagar, trotsig treåring... jaa allt sånt där    som det bara blir mer av.. hehe


Meya har växt sen sist vill jag lova,


Nu pratar hon, och pratar och pratar... hela tiden.

Pratar man med henne får man alltid svar.. som aaaaah! grrrrrr! Buuuu! och så lite dreggel på det. Pratandet började upp i Stockholm.. Meya pratade på för fullt med mormor. Hon var väl glad att se henne antar jag!  


Hon ler alltid när hon ser pappa, och ibland säger mattias att han kan känna sig iaktagen och då är det hon som sitter och stirrar på honom. Det gör hon jätte ofta, hon undrar väl vad han är för en haha!


Vi åkte från Stockholm en vagn fattigare, om man säger så, den gick sönder.. helt och hållet så nu väntar vi på en ny så länge har vi en JÄTTE FUL lånevagn, det är så jag skäms.... men men, bättre än ingenting=) Den nya skulle förhoppningvis komma mot slutet av Februari..


Vi har också varit på BVC och meya har fått sina 3 månaders sprutor. Hon grät som en stucken gris tills sprutandet var klart då blev hon tyst på en gång igen. Stackars min lilla tjej!


Hon väger nu 4820 och är hela 59 cm lång...snart kommer hon ikapp! Hon är ganska lång sa sköterskan, lång och smal....som sin mamma" kul att höra fyra månader efter man fött


jag villl passa på att tacka för alla fina julklappar från alla! hur fina som helst! Jag är jätte tacksam. Vi har bla fått, en fin body med en katt på från jarlaberg ;) en stickad fin sjal från en tjej på mammas jobb, chockladask, overall, en mysig fäll för Meja att ligga på, hårband, snygga skor, mössa, pärlplattor från barnen, pengar och ännu mer kläder till Meya... jag och Mattias tackar mycket för allt!!


Meya har varit näldigt gnällig nu u några dagar..och hon har börjat skrika, som att hon är irriterad och så äter hon på hennes stackars händer så de nästan går av snart. jag har köpt bitring... men händerna är tydligen godast... och hon äter, gäller, suger, tuggar, gnäller och gnyr, skriker till och blir förbannad. Det måste kila är bara hel*vete... vad gör man? det kommer väl vara så här nu framöver när tänderna är på väg....


aja.... här kommer lite bilder...


                             





Presentation


Det är jag som är Camilla. Jag är lyckligt kär i min mattias. Vi har precis fått en liten dotter, Meya, som finns att titta på här tillsammans med hennes mamma o pappa + övriga familj. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards