Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av camilla nykvist larsson - 13 oktober 2009 18:23

Synd att man ser förjävlig ut själv... måste se till att rusta upp mig haha fast iofs vem fan ser tipp topp ut 2 veckor efter förlossningen...Cool


Meya och mamma   mamma och Meya   mamma och meya   Mamma och lilla dotter   Mamma och älskling  

Av camilla nykvist larsson - 13 oktober 2009 17:38

Idag skulle mormor ha fyllt 80 år! Usch va sorligt det känns. Tänk om hon fått sett Meya eller allafall fått vet att ajg skulle ha henne. Då hade vi kunnat hänga där hos henne flera dagar och hon skulle vara så glad för att jag va där. Det vet jag. Mormor älskade när man sov över. Grattis min älskade mormor! Camilla, mattias och lillskruttan hälsar till dig i himlen mormor.


Igår va vi på BVC, Meya hade gått upp till 2756 och va 49 cm lång :) duktig tjej!

men ska ändå börja med ersättning för att inte behöva amma hela tiden och vara säker på att hon får i sig. Hon skriker och skriker och skriker.. jag tror hon har magknip så nu har vi stoppat i henne magdroppar, få se om det hjälper! Glad 







Av camilla nykvist larsson - 13 oktober 2009 08:08

Barnhelgen är över.. jag klarade det! yeeho! De äldsta är ingen fara men den lilla 3 åringen går mig på nerverna just nu. Hon är en riktig jobbig 3 åring just nu, som testar gränser hela hela tiden. Jag kan, jag ska, ge mig, näääää, gråt hit och dit hela tiden.. jag blir galen Tyst men men... så är det ju. Meya ska ju också dit en dag. Då kommer hennes mamma inte vara så glad! Här är lite bilder från helgen!                           

Presentation


Det är jag som är Camilla. Jag är lyckligt kär i min mattias. Vi har precis fått en liten dotter, Meya, som finns att titta på här tillsammans med hennes mamma o pappa + övriga familj. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards