Alla inlägg den 3 december 2009

Av camilla nykvist larsson - 3 december 2009 09:42

så här håller alltid meya när hon äter...


 

Av camilla nykvist larsson - 3 december 2009 09:24

meya är uppe i 4 kg nu...eller 3970 och 54 cm lång...så nu jävlar börjar det bli bebis av henne också :) Hon kan till och med ha 62 i storlek nu, i vissa plagg.  Skönt när hon börjar bli lite stabilare i kroppen också.


Försöker lära henne stå och hon blir bättre och bättre =) hehe tror faktiskt hon gillar det för om hon skriker blir hon tyst när hon får komma upp och stå i knät.


Hon ligger här brevid mig nu och pratar och pratar och emellanåt får man ett riktigt leende.. så sööt! älskar älskar älskar henne!


Har några söta bilder från vår kväll i igår.. med bad och myspys i sängen och lugn musik :D Bara jag och Meya! Hörde en låt då jag kom och tänka på mormor... saknar henne! tänk om hon kunde fått sett meya.. men får väl hoppas på att hon tittar ner på henne och ser vilken söt tjej jag fått =)


skriver väl efter den vilda barnhelgen :)


åh just det, det är totalproppat i alla skåp här hemma nu...vi kom nämligen hem med 8 kassar från ullared igår :D


  meya                






Presentation


Det är jag som är Camilla. Jag är lyckligt kär i min mattias. Vi har precis fått en liten dotter, Meya, som finns att titta på här tillsammans med hennes mamma o pappa + övriga familj. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards